niedziela, 7 lipca 2013

Anna German o sobie - Mariola Pryzwan


Początkowo o Annie German wiedziałam bardzo mało. Po obejrzeniu serialu emitowanego na antenie TVP1  postać Anny German szalenie mnie zainteresowała. Chciałam się dowiedzieć o tej piosenkarce jak najwięcej. 
Anna German to kobieta absolutnie niezwykła pod każdym względem. Wrażliwa i kochająca, zabawna i wzruszająca, otwarta i czuła. Całkowicie inna niż nasze dzisiejsze piosenkarki, dla których często nie piosenka i piękny tekst, ale pieniądze i kusy ubiór są najważniejsze. Mimo tylu bólu, cierpienia, nie porzuciła swoich marzeń. Walczyła z sobą o każdy dzień. Mało tego, urodziła pięknego synka, którego obdarzyła wielka miłością. Anna kochała muzykę, śpiew. Scena była jej żywiołem, ale z równie wielką radością wracała do męża i synka. Anna German nie pragnęła sławy. Kochała publiczność, ale nie zmieniała siebie żeby zyskać jej uznanie. Publiczność kochała Annę German za jej ciepło, życzliwość i piękny głos.

Historia Anny German dodała mi siły w dążeniu do realizowania własnych marzeń. Pokazała że jeśli człowiek czegoś tak bardzo pragnie, to jest w stanie przetrwać wszystko, aby to osiągnąć. Anna German zawsze wypowiadała się mądrze, starała się przekazać ludziom swoje ciepło i przesłanie. Jest to widoczne zarówno w jej wywiadach, jak i w piosenkach. 
Starała się przekazywać swoją miłość wszystkim ludziom poprzez muzykę. Dlatego ludzie tak pokochali Annę German. Za jej anielski głos i anielskie serce. 
Gorąco polecam zapoznać się z biografią Anny German 


Za ebooka dziękuję 



0 komentarze:

Prześlij komentarz