poniedziałek, 15 września 2014

"Powrót" - Izabela Sowa




Po przeczytaniu " Azylu" Izabeli Sowy nie byłam pewna co sądzić o tej autorce. Kiedy dowiedziałam się o kolejnej części powieści postanowiłam dać jej szansę. I nie zawiodłam się. 

"Powrót" to książka o walce o siebie, o swoje marzenia, plany i przyszłość. Poszukiwanie własnej drogi w życiu jest bardzo ważne. Jednak trzeba mieć w sobie dużo siły,aby przeciwstawić się przeciwnością losu i iść w wyznaczonym przez siebie - nie kogoś innego - kierunku. 

Dorotka długo szukała swojej drogi. Miotała się. Jednak i ona postanowiła zmienić coś we własnym życiu. Wiedziała że na dłuższą metę takie życie jakie prowadzi nie da jej szczęścia. 

Moim zdaniem bardzo dobra książka. Lekko napisana, z morałem i dużą dozą humoru, który uwielbiam!! Bardzo przyjemnie się czyta. Duży plus za świetny język, jakim posługiwała się autorka..  Każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie.

Jak dla mnie na duży plus. 





0 komentarze:

Prześlij komentarz