wtorek, 26 lutego 2013

Przez burze ognia - Veronica Rossi


Na "Przez burze ognia" natknęłam się przypadkiem. Stwierdziłam...czemu nie? I to był trafny wybór. Pomieszanie fantastyki, science fiction, z historią miłosną w tle może dla niektórych być niezbyt interesującym połączenie, ale dla mnie było bardzo interesującym doświadczeniem. 
Ostatnimi czasy na nowo rozbudziło się we mnie zamiłowanie do fantastyki, a szczególnie szukam pozycji które zawierają właśnie taką mieszankę jak "Przez burze ognia" 
Veronica Rossi przedstawia nam dwa światy. Aria żyje w świecie postępu technologicznego. Jest on oddzielony od normalnego świata szklaną kopułą, a mieszkańcy mogą za pomocą specjalnego wizjera przenosić w dowolne miejsce. Perry natomiast żyje po drugiej stronie kopuły. Ciągle musi walczyć o jedzenie, przetrwanie i chronić się przed eterem. 
W jednej chwili Aria zostaje wykluczona z jej doskonałego, bezpiecznego świata i  na swojej drodze spotyka Perre'go. To właśnie on pomaga jej przetrwać w nieznanym otoczeniu.  Na wspólnej drodze spotka ich wiele niebezpieczeństw. 
Nie każdy lubi takie połączenia. Jak dla mnie autorka bardzo ciekawe zestawiła  dwa całkowicie inne światy.  Słabszy, mało wciągający początek nie powinien nas zniechęcić do dalszego czytania. Losy bohaterów w dalszej części książki są naprawdę interesujące. Momenty wzlotów i upadków, niebezpieczeństwo czyhające na ich życie oraz piękna miłość która się w tych okolicznościach rozwija. 
Moim zdaniem "Przez burze ognia"  powinno zainteresować duże grono czytelników, a dla fanów fantasy i science fiction będzie to świetna pozycja. 
Dla mnie zwariowanej czytelniczki i miłośniczki różnych gatunków książek jak najbardziej na tak :) 


Za ebooka dziękuje: 

0 komentarze:

Prześlij komentarz