poniedziałek, 31 marca 2014

Nigdy przenigsy - Sara Shepard


"Nigdy, przenigdy" to drugi tom z najnowszej serii Sary Shepard, zatytułowanej "The Lying Game". Autorka ta znana jest przede wszystkim z niesamowicie popularnej serii "Pretty Little Liars"

Po serii   "Pretty Little Liars" myślałam że pani Sara Shepard nie będzie w stanie mnie już niczym zaskoczyć. Jestem pełna podziwu dla kreatywności tej autorki. Seria "The Lying Game" zapowiadała się bardzo ciekawi. Po przeczytaniu pierwszego tomu, z niecierpliwością czekałam a więcej. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Moim zdaniem drugi tom tej serii pt. "Nigdy, przenigdy" jest jeszcze lepszy niż pierwsza cześć. 

Życie Emmy coraz bardziej się komplikuje. Nadal musi odgrywać rolę zaginionej siostry, której nawet nie znała. Odkrywa coraz to nowe fakty,  niecne postępki z życia Sutton.
Emma na własna rękę próbuje odkryć, kto mógł tak bardzo chcieć zaszkodzić siostrze. W miarę śledztwa okazuje się że takich osób jest bardzo wiele.  

Emma sprowadza na siebie niebezpieczeństwo, jednak coraz lepiej radzi sobie w roli własnej siostry. Dodatkowo w rozwikłaniu zagadki, i odnalezieniu się w tej trudnej sytuacji pomaga jej piękny młodzieniec, do którego zapałała miłością. 

Po raz kolejny jestem zachwycona i nie mogę doczekać się kolejnej części. Chcę więcej więcej i więcej. Mam nadzieję że części "The Lying Game" będzie co najmniej tyle ile części  serii "Pretty Little Liars" i będa równie dobre a nawet lepsze. 
Tym co nie mieli okazji zapoznać się z seriami gorąco polecam!


Za ebooka dziękuję  


0 komentarze:

Prześlij komentarz